  • Data: 2020-03-29 00:36:45
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem że jest kupa nawiedzonych. Napiszą i powiedzą każda durnote byle pokazać że są
    przeciwnikami PiSu. Wiem skąd to się bierze. Oni nienawidzą Kaczyńskiego. Nie wiedzą
    za bardzo za co a jeśli już spytać to podają za powód np. jakieś miesięcznicę.
    Jeszcze jak by im kazali na nie obowiązkowo jeździć to bym zrozumiał. Ale były
    dobrowolne. Mnie udawana przez wielu polityków PiSu religijność wkurwia. Bo widzę że
    oszukują. Ale akurat w przypadku wprowadzenia kwarantanny w całym kraju wodę sens.
    Oczywiście mogę się mylić ale to się okaże po zakończeniu epidemii. Za to ci są
    przeciwni rzadowi uważają że są w sprawie szczepień nieomylni.