    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 2
    Date: Sun, 29 Mar 2020 23:42:44 +0200
    <c...@g...com>
    <5e7f9815$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>

    On 2020-03-29 21:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Na kurierów z łapanki nie biorą. A jak wymyślili Rzymianie chcącemu nie dzieje się
    krzywda. Nie masz co próbować ukrywać że w przeciągu minuty napisałeś skrajnie różne
    odpowiedzi. A jak byś pomyślał przed napisaniem kolejnej to byś musiał wymyślić że
    zrobienie badania trwa dużo dłużej jak dostarczenie paczki. Zwłaszcza że teraz nie
    podpisuje się odbioru. Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i zostawił na
    klatce. Przez domofon powiedział że tak zrobi i że nie muszę podpisywać. Inna sprawa
    że ludzie też by mogli wziąć na wstrzymanie i kupować z dostawą tylko to co jest
    niezbędne do przeżycia. Po to żeby maksymalnie oszczędzić kurierów.

    Ale po co ich oszczędzać? Dać im pracę należy! By ich brakło i by inni
    też mogli z czegoś żyć.