    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <1...@4...com>
    <er83ic57735o$.15q0aomnp7p62$.dlg@40tude.net>
    Date: 29 Mar 2020 21:59:58 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >> Kpisz?
    >
    > Cos tam znajomi mowia, ze ucza.

    Naprawde nie masz zadnego znajomego z dziecmi zeby podpytac?
    Nie ma zadnego systemu nauki online.
    To co jest to system przesyłania plików zadan etc. - najczesciej na bazie
    dzienników elektronicznych.

    Tez myslałem ze to jest bardziej rozwiniete ale jak pojawiły się
    statystyki ile dzieciakow nie ma komputera to zmieniłem zdanie...
    Widziałem gdzies wpisy dzieciaków które przyznawały ze robia cos na
    komórkach ale wiadomo jak sie na komórce pracuje...
    I to w czasach gdzie komp kosztuje 500zł. W wielu miejscach jest to ponoc
    tez kwestia dostepnosci internetu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.