    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 3. Turkmenistan.
    Date: Thu, 2 Apr 2020 11:50:07 +0200

    W dniu 02-04-2020 o 01:01, r...@k...pl pisze:

    > Z grupy wrocławskiej. Pełno podobnych wpisów.
    >
    > Koleżanka lekarka zachorowała po kontakcie z kobietą, której dzieci były we
    > Włoszech i w Tajlandii. Nie chcieli zrobić Jej testu, choć ciągle pracowała. Po
    > dwóch dniach Jej dzieci 38 stopni gorączki i kaszlą. Kazali Jej zostać w domu i
    > czekać 7 dni na test - UWAGA - tylko dla Niej, dla dzieci już nie. Mamy Państwo
    > z tektury.
    >
    > mnie odsyłali "od Annasza do Kajfasza", byleby tylko testu nie
    > zrobić...Infolinia do sanepidu, sanepid do lekarza, bo "oni nie są za to
> [...]

    No zgadza się.
    Pytanie tylko skąd się biorą takie kogutki, janusze i i inne tego typu
    chore przypadki, które w żywe oczy Ci łżą, jak to jest fajnie i jak
    polski rząd cudownie z wirusem walczy.

    Myślałem że to tylko ludzka głupota i ślepa wiara w przekaz dnia z tvpis.
    Ale przy skali problemu, przy której nie da się tego nie wiedzieć i nie
    słyszeć, wygląda mi na to, że opłacane przez pis trolle dotarły również
    na naszą grupę i celowo sieją dezinformacje.