  • Data: 2017-07-01 13:16:16
    Temat: Re: [LOT] okręt podwodny
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaczka puścił farbę
    "musimy usunąć (ode mnie: ze wszystkiego) ludzi (ode mnie: frajerów)
    nieuczciwych i NIEKOMPETENTNYCH!"
    o to chyba o mnie...

    po czym dojebał
    "ale musimy nagradzać (ode mnie: niewyobrażalnymi grantami) osoby które
    mimo zawirowań (ode mnie: wolna europa) wykazali się i zasłużyli pomimo
    współpracy z tamtą koalicją (ode mnie: popis/eu) i zatrudnienia przez
    poprzednią (ode mnie: grupą europejskich liderów)!"
    o to chyba o andrzeju koledze romana...

    P.S.
    no do chu... najwyraźniej ta władza czyta newsy, a już na pewno kurw...
    moje przeintelektualizowane wysortowaniem posty... to się porobiło!