-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "miumiu" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: LPG kilka pytań
Date: Fri, 30 Sep 2016 22:55:00 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <nsmjfj$iq2$1@node2.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
NNTP-Posting-Host: host-62-141-212-223.swidnica.mm.pl
X-Trace: node2.news.atman.pl 1475268915 19266 62.141.212.223 (30 Sep 2016 20:55:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2016 20:55:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589380
[ ukryj nagłówki ]
>Chyba że ma się ręczną regulację zaworów.
>Dodają niektórzy.
>To jak to jest?
>Czy ręczna regulacja zaworów to problem znaczy duże koszty?
U mechanika 100-200zł raz na ... hmmm... ja przy przebiegu 170tys km na LPG
dwa razy regulowalem luzy zaworowe.
Po samej pracy silnika latwo sie zorientowac kiedy luz robi sie za maly. Jak
luz zrobi sie za mały to po prostu silnik będzie nierowno chodzil. Zwlaszcza
na zimno po uruchomieniu i jeszcze jadąc pod górę efekt bedzie taki jak by
jakis cylinder nie za bardzo chodzil. Jak luz bedzie juz duuuzo za maly to
zawor bedzie lekko otwarty i wtedy to silnik bedzie nawet gasł na jałowych
obrotach.
Generalnie przy LPG jak silnik zaczyna nierowno chodzic to od razu do
sprawdzenia są zawory, potem swiece :)
Pzdr
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.16 00:03 Lewis
- 01.10.16 00:13 Kaczin
- 01.10.16 01:57 Tomasz Pyra
- 01.10.16 08:31 Bolko
- 01.10.16 08:31 Bolko
- 01.10.16 09:18 Shrek
- 01.10.16 14:08 Tomasz Pyra
- 03.10.16 09:30 r...@k...pl
- 03.10.16 16:23 t-1
- 03.10.16 17:46 xyz
- 03.10.16 18:09 J.F.
- 03.10.16 18:42 Cavallino
- 03.10.16 20:08 xyz
- 03.10.16 20:25 J.F.
- 03.10.16 21:40 janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=