    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG zapach spalin
    Date: Tue, 12 Mar 2019 20:55:16 +0100

    W dniu 12.03.2019 o 20:11, Bolko pisze:

    > Mam mazdę
    > W tamtym roku zaczął lać jeden z wtryskiwaczy.

    No ale to nie kwestia kalibracji - a o tym mówimy.

    > Ale jakoś tak czasu nie było żeby zrobić.

    Bo właśnie - nie od LPG się silniki niszczą, a od "jakoś nie było czasu
    zrobić".

    > I żadna kontrola się nie świeciła.
    > Tzn raz się zaświeciła ale zgasła.

    Pewnie zubażał sobie na reszcie i w 025 sumarycznie ze wszystkich garów
    się korekta mieścia. W jednym lałeś, trzy na ubogo, zaworki sie paliły:(

    > W tamtym tygodniu pojechałem na autostrade.
    > I zaczeło się świecić
    > i nie chce zgasnąć :(

    Skoro masz chceck od gazu to masz naprawdę solidnie źle ustawione mapy.
    Jechać do gazownika albo ogarnąć samemu.

    Shrek