eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001 › Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz&#65533;dzeniami
    pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Date: Mon, 7 Feb 2011 22:57:19 +0000 (UTC)

    Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> napisał(a):

    > Dnia Mon, 07 Feb 2011 19:19:00 +0000, kogutek napisaĹ&#65533;(a):

    > proszÄ&#65533; bardzo przytocz, bo widaÄ&#65533; niedouczony jestem jak rĂłwnieĹź
    inni u
    > nas w firmie, a jest to jedna z najwiÄ&#65533;kszych firm tej branĹźy w kraju... Z
    > nietajnych tajnikĂłw zdradzÄ&#65533;, iĹź obecny wyglÄ&#65533;d znakĂłw jest
    efektem
    > innowacyjnoĹ&#65533;ci wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie firmy w ktĂłrej pracujÄ&#65533;...

    A Ty jak inni niepełnosprytny umyslowo jesteś że nie potrafisz linku otworzyć
    i przeczytac. Napisali ze rura fi60,3. No to kurwa calówką chcesz mierzyć albo
    centymetrem krawieckim. Jak napisali ze mocowanie znaku zgodnie z dokumentacją
    jaką dają to minimum tolerancja warsztatowa. Jak napisali że slupki cynkowane
    to nie na oko cynkowane tylko znowu jakaś norma. Jak napisali ze kolory wedlug
    wzornika jakiegoś tam to znowu pod normę podchodzi. Jak napisali ze podwójnie
    zagniatany brzeg to albo wedlug normy jakiejśtam albo wedlug dokumentaci na
    znak jaką dadzą. Nawt ma być umocowany w podłożu zgodnie z jakąś normą to i
    gatunek betonu w niej jest. Jeśli w opisie jest ze dostawcą moze byc firma
    ktora zrealizowalą minimum dwa zamowienia na znaki na kwoty wyższe niż 40
    tysięcy albo jedną na 80 tysięcy i ma rekomendacje to w grę wchodzi tylko
    firma Józka od burmistrza albo Gienka od wojewody. I za chuja żaden świeży nie
    ma najmniejszej szansy na wejście w super dochodowy interes ze znakami
    drogowymi. I zrobił się myk. Przydupasy nie mają pojęcia co robią. Klopsili aż
    dudniło i jakiś pojeb z uni kazal ISO zrobić. I mają się podzielić kasą z
    innymi. A ci inni niedobrzy ludzie są bo chcą żeby im pokazać miarkę zwijaną z
    legalizacją i świadectwem badania. A taka miarka co podchodzi to nie kosztuje
    6,20 + VAT. Tylko to musi być miarka z VISa bo na chińska zaden UM nie da
    legalizacji. Suwmiarka nie z marketu za dychę a też z firmy majacej
    legalizację typu. Taka za 200 stówy sztuka. I zeby ta chińska najlepsza na
    świecie była to jak nie ma zatwierdzenia w UM to nie ma jej prawa być w
    firmie. A żeby bylo śmieszniej to specjalny mikroskop jest potrzebny.
    Oczywiście z waznym świadectwem legalizacji. I minimum dwa komplety płytek
    wzorcowych i jeszcze parę drogich drobnych narzędzi. Oczywiście wszystko
    zdublowane. Bo jeden ma legalizację i wedlug niego sprawdza się się ten co
    służy do sprawdzania przyrzadów pomiarowych w firmie, jak robić to samemu.
    Fajny jest przyrzad interferencyjny do sprawdzania płaskości na przykląd
    szczęk w suwmiarkach. Takie niby szkielko za kilka tysięcy złotych. Oczywiście
    łapówką idzie to obejść. Bo wszystko idzie obejśc łapówką. Jak by tak puścić
    uczciwe kontrole po firmach brata Mietka zięcia i utrzymac wymog dwoch
    zamówień to znaki byśmy z zagraicy sprowadzali. Pewno o polowę taniej by były.
    Jakiś zcas temu był w tv program o wandalach co niszczą tabliczki z nazwami
    ulic. Straty zajebiste bo 190 zlotych taka jedna tabliczka z napisem "Ul.
    Solidarności" kosztuje. I bajer pod publikę. A najwięksi zlodzieje je
    zamawiają i im pasuje zeby nie dluzej niż dwa dni wisiala. Wczoraj odbieralem
    baner. Metr na dwa i pół metra. Ta sama technologia. Wycięte na ploterze
    litery. 95 zlotych z vatem zaplaciłem. 100 tabliczek z nazwami ulec na niego
    by weszło. A ktoś tu pierdoli że każdy moze wygrać przetarg i robić znaki.