eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania) › Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    Date: Thu, 19 Apr 2018 13:46:40 +0200

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nadajnik jest do dupy, ale odbiornik raczej nie odbierze czegoś, co
    >nie
    >jest przewidziane w protokole :)

    Protokol moze byc wystarczajacy ... choc jesli 4 przyciski ... no coz,
    i tym mozna pokombinowac od strony nadajnika

    >Chciałbym mieć płynne sterowanie a nie takie skokowe. No i dron cały
    >czas
    >leci mi w jedną stronę, czytałem o kalibracji żyroskopu, ale nie
    >działa.

    To masz cos prostego - widzialem i zabawki z kalibracja.

    >Poza tym to na podczerwień, ja wolałbym radiowo :)

    Nie mozesz sobie kupic radiowego ? :-)

    >MCU i żyroskopy nie są duże :) W sumie PCB wyjąć i zwymiarować zawsze
    >można.

    Ale palce sa duze - trzeba to potem polutowac :-)

    Ale moze nie zmieniac plytki, tylko zmienic program :-)

    >To chyba najlepsza opcja. Tylko znów -- nie chcę za dużo inwestować w
    >drona za 15 zł :) Ja tak naprawdę nie potrzebuję do niczego drona.
    >Wziąłem, bo był tani (nówka kosztuje ok. 60 zł, więc też żadne
    >pieniądze,
    >choć za 60 zł bym nie kupił... bo nie potrzebuję drona), ale jak już
    >jest,
    >to chcę coś z nim zrobić :)

    Czlowiek nie szanujacy swojego czasu.

    (latwo ganić - gdzies mam trzy kupione podobnie, a nie mam czasu
    polatac :-)

    J.