    Date: Fri, 22 May 2015 18:30:30 +0200
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie kondensatorów - ciąg dalszy

    > Ze względu na indukcyjność rozproszenia, z której energia musi być
    > rozpraszana w snubberach, zamiast wracać do zasilania, ja w układach
    > half/full bridge.
    > Ze względu na niepotrzebne marnowanie powierzchni okna na uzwojenie
    > pierwotne o przekroju większym o 40%.

    Tak , znowu zapomniałem o indukcyjności rozproszenia. Coś przecież
    trzeba zrobić z energią tam zgromadzoną.

    > Moim zdaniem pełny mostek.

    Szukałbyś gotowego kontrolera ( np UCC28950 ) czy raczej nie tędy droga ?

    > Tam zdecydowanie. Ale Ty potrzebujesz wysokiego napięcia a nie prądu.

    No właśnie nie do końca bo ładowanie będzie jednak od 0V więc i prąd
    wtedy będzie większy. Spadnie wraz z rosnącym napięciem.

    > :)

    :)

    Pozdrawiam

    Adam Górski