eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁadowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG › Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5a8812bb$0$583$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 17 Feb 2018 17:59:13 +0100
    Message-ID: <1qo7a39h12vo8$.rok6in3asap9.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.38.227
    X-Trace: 1518886943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 581 89.64.38.227:59471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625015
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 17 Feb 2018 12:32:11 +0100, T. napisał(a):

    > Ps. Pamiętam, jak kiedyś miałem zagazowany samochód i tankowałem się w
    > Belgii. Pan na stacji wyjął mi pudełko do butów pełne różnych końcówek i
    > poprosił, żebym sam sobie dobrał. Ale wystarczyła przejściówka - w
    > przypadku elektryków jak widać nie da rady...

    W przypadku prądu "przejściówkę" zrobić również się da.
    Najgorsze co może być po drodze do zrobienia to falownik i prostownik -
    jeśli trzeba będzie zmienić napięcie DC na inne napięcie DC.

    Jak i da się robić multiładowaki, obsługujące wiele standardów.

    Natomiast to przy założeniu że może nie ma współpracy między producentami,
    ale też nie ma zabezpieczeń.

    Bo jeśli producenci zaczną się zabezpieczać, a przed ładowaniem będzie
    nawiązywana obustronne, kryptograficzne uwierzytelnienie i samochód nie
    pozwoli się ładować z "niepodpisanej" ładowaki, a z kolei ładowarki odmówią
    ładowania "niepodpisanego" samochodu - to już mogą być potrzebne głębsze
    modyfikacje żeby to zwalczyć.
    Ale nadal pewnie będą to ingerencje tylko w oprogramowanie i własny
    samochód każdy sobie da przekonać tak żeby się ładował "niepodpisanym"
    prądem prosto z gniazdka :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: