    Date: Mon, 10 Sep 2012 10:11:39 +0200
    From: ojciecc <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie

    W dniu 2012-09-10 09:55, Koteczek pisze:
    > Wczoraj we Wrocławiu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=XiPNBu9I6Uo
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/653675,wrocla
    w-lamborghini-uderzylo-w-mur-przy-placu-dominikanski
    m,id,t.html

    > I teraz pytanie do grupy! To replika czy oryginał? Drze się jak stare
    > prześcieradło, rozumiem kompozyty ale hmm.
    >
    > LC Corp to firma Leszka Czarneckiego (jeden z bardziej kasiastych
    > Polaków ale ponoć współpracował z SB :/ ). Jak widać na fotografiach z
    > gazety wrocławskiej to nalepki zostały odklejone, w końcu obciach ;)
    >
    > Nie wiem czy to on kierował czy jego ludzie ale to praktycznie bardzo
    > łagodny łuk! Trzeba by zapytać Zientarskiego o przyczynę.

    To nie pierwszy wypadek w tym miejscu. W miejscu na zdjęciu jest coś nie
    tak, albo złe oznakowanie albo zła nawierzchnia. To że ty pokonujesz go
    bez problemowo swoim fiatem CC 900 nie znaczy że pokonasz go poprawnie
    tylno napędowym BMW które też widziałem tam rozwalone na cześć z
    odciętym dachem. Dziwie się że takie torowe monstra dopuszczają do
    ruchu.Jak widzisz nie tylko Zientarskiemu takim monstrum z toru zdarza
    się dzwon na lekkim odcinku. Samochody podobne parametrami jak ten na
    zdjęciu nadają się na tor a nie do ruchu ulicznego.

    Leszek C. to pełen pedał jeżeli chodzi o prowadzenie samochodów,
    prowadzi samochody tak spokojnie jak gdyby przed chwilą zjadł całe
    opakowanie persenu. Te nalepki to też nie styl Leszka C., na 100% nie on
    prowadził.