    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Date: Mon, 10 Sep 2012 11:01:19 +0200

    W dniu 2012-09-10 10:24, Chris pisze:
    > ojciecc nabazgrał(a):

    > To nie był lekki odcinek, tam droga była zjebana bo był dołek i jadąc
    > 100km/h można było wyskoczyć w górę i przelecieć ładny odcinek w
    > powietrzu,

    Tam była hopa, którą przy 100km/h przechodziło się z palcem
    w bucie. Trzeba było się chociaż z raz przejechać. Jedno
    z "atrakcyjniejszych miejsc" nocnych upalaczy. Było dodatkowo
    oznakowane + jeszcze ekstra 50km/h.

    > po tym trafieniu przez Zientarskiego zerwali tam asfalt i
    > naprawili drogę dzięki temu stało się to bezpieczne a droga aż
    > prowokowała do wciśnięcia , ładna długa prosta bez żadnych świateł z
    > ładnym asfaltem.

    To jest naciąganie faktów - dołem szedł Potok Służewiecki i wybrzuszał
    się przepust którym szedł. Obie jezdnie miały być wyremontowane.
    Wschodnią wyremontowano rok wcześniej, później miała być wyremontowana
    zachodnia. To, że akurat trafił wtedy Zientarski (który doskonale
    znał tę trasę) to czysty przypadek. Dodatkowo to wcale nie jest
    "długa prosta", tylko od wiaduktu idzie lekkim łukiem w lewo.
    Bezpieczna to ona była i jest (ja się jeździło z głowa i piesi
    w poprze nie biegali). Wypadki "medialne" miały zakończenie
    na filarach wiaduktu.