-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Scobowski <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Land Rover Freelander - jeździ ktoś?
Date: Mon, 25 May 2015 22:10:21 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 23
Message-ID: <mjvvjf$4u5$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <55632fbb$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c109-27.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1432584623 5061 62.21.109.27 (25 May 2015 20:10:23
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2015 20:10:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <55632fbb$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562956
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-25 o 16:20, zhbick pisze:
> Jak się on sprawuje w codziennym użytkowaniu? Jakie ma słabe punkty? Jak
> wygląda sprawa z serwisowaniem? I ważne: jak się kształtują koszty
> eksploatacji, poruszania się tym w porównaniu np do Astry II 1.6?
Mój prywatny biologiczny ojciec ma od nowości TD4 II generacji -
pięciodrzwiowy, z automatem - jakieś 150 czy 170 koni (silnik afaik
GM-owski); bardzo chwali i bardzo lubi, choć przymierza się do wymiany,
"bo już stary".
Z moich odczuć i wakacyjnego pojeżdżenia: elastyczny, całkiem szybki jak
na suva/crossovera, ekonomiczny (5-10l ropy/100Km), zwrotny, jakieś-tam
właściwości terenowo-leśne posiada.
Porównując z moim Tucsonem-równolatkiem: Freelander bez porównania
bardziej buja w zakrętach czy na nierównościach, jest miękciejszy. Przy
spokojnej jeździe - wygodniejszy, przy szybszej - nerwowy. Tutaj
koreańczyk zachowje się dużo bardziej przewidywalnie i lepiej trzyma się
w zakrętach, LandRover zaś zachowuje się jak wańka-wstańka.
Jak szukasz "za dychę +- trochę" to będzie raczej pierwsza generacja;
ludzie chwalą, ale te, z małymi silnikami benzynowymi jako
bezproblemowe. Duże benzyniaki i dizle (chyba od BMW) nie cieszą się w
nich dobrą opinią
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=