  • Data: 2018-11-03 19:55:53
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki. To już jest jakiś trop, bo porównując procesory kupię
    > nowego laptopa w przyszłej dekadzie.
    podałem Ci propozycje. ideapad 320 i5 seria 8, ssd, 8giga ramu, mx150.
    dostaniesz go za 2500zł. To jest najlepszy stosunek wydajności do ceny.
    Zastanów się co w nim jest _dla Ciebie_ nie teges. znajdź toshibę, della
    z tymi parametrami i oceń czy warto dopłacać różnice w cenie. a moze do
    320stki dokupić gwarancje?
    ToMasz