  • 1. Data: 2017-12-22 14:10:57
    Temat: Laptop z matrycą FullHD i obsługą Windows 7 Pro - co polecicie?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Mam teraz Lenovo B570 z core i3-2350, 16GB RAM, 500GB SSD i Win7 Pro.
    Matryca 15,6.
    I w sumie wystarcza oprócz matrycy 1366x768 która jest za mała dla
    aplikacji (nie mieszczę się z oknami).
    Często lepiej mi się pracuje na Dellu D631 z matrycą 14" ale 1400x900.

    Z nowymi jak teraz patrzę jest problem ze sterownikami dla Win 7.
    Co polecicie z sensowną jakościowo matrycą FullHD w rozmiarze 15,6",
    Core i5, i na którym zadziała Win 7 Pro (oraz Win 10 w przyszłości?).
    Żadnych gier, wystarczy wbudowana grafika w procesor.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-12-24 10:07:30
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2017 o 14:10, Irokez pisze:
> [...]
    > Core i5, i na którym zadziała Win 7 Pro (oraz Win 10 w przyszłości?).
    > Żadnych gier, wystarczy wbudowana grafika w procesor.

    Od dawna używam MSI i jak da mnie bardzo dobra jakość:

    np. http://allegro.pl/msi-gv62-7rc-085xpl-240gb-ssd-i707
    8151010.html

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-12-26 09:00:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 14:10, Irokez pisze:
> [...]
    > Core i5, i na którym zadziała Win 7 Pro (oraz Win 10 w przyszłości?).
    > Żadnych gier, wystarczy wbudowana grafika w procesor.

    Ja bym zaczął od uświadomienia sobie że nie potrzebujesz do pracy
    laptopa. (często to działa ;-) )

    A potem w pierwszym kroku zakup monitora z rozdzielczością 1200 w pionie
    i podłączenie go do laptopa jako drugi ekran.

    Nowy dell na IPSie coś koło 900 zł kosztuje a używki za śmieszne pieniądze

    Wiem... nie napisałeś jaka to praca ale i tak będę zachęcał do
    przemyśleń i nie popełniania moich błędów :-)

  • 4. Data: 2017-12-26 19:51:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 09:00, z pisze:

    > Ja bym zaczął od uświadomienia sobie że nie potrzebujesz do pracy
    > laptopa. (często to działa ;-) )

    ehh... w teren muszę zabrać. Maszyna do mnie nie podejdzie sama z hali
    ;) a nie zawsze jest ProfiNet.

    > Nowy dell na IPSie coś koło 900 zł kosztuje a używki za śmieszne pieniądze

    jak nowy za 900 ;) ?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-12-27 03:30:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-26 o 19:51, Irokez pisze:
    > Nowy dell na IPSie

    Jak się mierzy przekątna ekranu? Na 19 calowym ekranie przekątna mi
    wychodzi 48 cm.. Mierzone centymetrem. Coś tu nie tak.

    A ten ekran ma 23 cale prawda?
    http://allegro.pl/promocja-wow-monitor-led-eizo-ev23
    16w-1920x1080-i6881369778.html?fromVariant=691471772
    4
    Tu przekątna 23 cale.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-12-27 04:21:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-27, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Jak się mierzy przekątna ekranu? Na 19 calowym ekranie przekątna mi
    > wychodzi 48 cm.. Mierzone centymetrem. Coś tu nie tak.

    Ehm. A ile miałoby wyjść? Ile ma 1 cal?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2017-12-27 05:00:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 04:21, Marcin Debowski pisze:

    > Ehm. A ile miałoby wyjść? Ile ma 1 cal?

    Teraz sobie przepomnialam, że 2,54 cm, ale i tak wychodzi mi dziwny
    wynik po podzieleniu 48 na 2,54 i to nie jest 19 cali.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-12-27 05:57:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-27, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Teraz sobie przepomnialam, że 2,54 cm, ale i tak wychodzi mi dziwny
    > wynik po podzieleniu 48 na 2,54 i to nie jest 19 cali.

    A ile? 19x2,54=48,26.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2017-12-27 11:08:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > A ile? 19x2,54=48,26.

    No przecież mierzyła centymetrem, bez milimetrów ;)

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2017-12-30 17:14:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 05:57, Marcin Debowski pisze:

    > A ile? 19x2,54=48,26.

    To jest 48, a nie 49.

    --
    animka