  • Data: 2018-04-24 17:29:27
    Temat: Re: Leafy się sprzedajo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 24 Apr 2018 08:05:03 -0700 (PDT), Lisciasty

    > To wszystko jest zależne tylko od dochodów. Gdybym dostawał swoją pensję
    > w przeliczeniu na Niemcy czy choćby USA, to w ciemno brałbym takie
    > jeździdło, nawet nowe, na raty czy inny leasing, bo wtedy miesięczna rata
    > w wysokości 1500-2000 zł byłaby odczuwalna, ale do zaakceptowania.
    > Ale w obecnej sytuacji coś takiego nie wchodzi w grę. Chyba, że poczekamy
    > tradycyjnie jak za dziada pradziada na używki z Niemiec ;)

    Mnie najbardziej boli że kasa wydana na auto (niezlaeżnie czy elektryczne,
    hybrydowe czy spalinowe) się będzie kompletnie marnować. Gdybym jeździł,
    tak jak kiedyś, 30 tys./rok to bym się wcale nie zastanawiał na tym OL --
    ale obecnie jeżdżę 10x mniej i zakup auta jest kompletnie bez sensu...

    Z drugiej storny moja Mazda to diesel którego mam już serdecznie dosyć za
    każdym razem jak odpalam, do tego z manualem którego też mam dosyć (ten kto
    oferuje jeszcze auta z manualem powinien do piekła trafić), do tego zaczyna
    rdzewieć z każdej możliwej strony (w słupku drzwi kierowcy to zaraz będzie
    dziura na wylot) no i ogólnie po 10 latach już trochę auto się zeszmaciło i
    rozklekotało. :P

    --
    Pozdor
    Myjk