  • 61. Data: 2016-09-13 15:50:43
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nr903d$cop$...@d...me...
    r...@k...pl wrote:

    >to musiałeś mu jakąś krzywdę zrobić.
    >Bo u mnie jak tylko rozłącza sie z BT to się pyta czy ma się
    >wyłączyć.
    >I jak przez kilka sekund nie potwierdzę, że potrzebuję go dalej to
    >sie
    >zamyka samoczynnie

    Byly takie wersje, gdy faktycznie mu nie zawsze to zamykanie
    wychodzilo.

    J.

  • 62. Data: 2016-09-13 15:54:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >GPS nie zżera praktycznie nic baterii (o ile jakaś apka z niego nie
    >korzysta).

    O ile ... a bo to wiesz jakie apki zechca korzystac ?
    Sam google chyba nie pogardzi - w miare mozliwosci zindeksuje sobie
    pozycje roznych sieci wifi.

    J.

  • 63. Data: 2016-09-14 07:09:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 15:37, r...@k...pl pisze:

    > A ja uważam, że przepis jest dobry :P.

    Są tacy. Szanujemy ich :-)

    > Łamiesz prawo :) Czyli egzekucja szwankuje, a nie prawo. Dla pana 20pkt :)

    Do tak napisanego przepisu nie istnieje sprawna egzekucja.
    Wniosek Zmienić przepis bo jest ZŁY.

    I nie jęczeć mi tu po mandatach za gadanie bo sami sobie zgotowaliście
    ten los :-)

  • 64. Data: 2016-09-14 09:05:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Sep 2016 07:09:44 +0200, w
    <57d8db9b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Do tak napisanego przepisu nie istnieje sprawna egzekucja.
    > Wniosek Zmienić przepis bo jest ZŁY.

    Przepis jest dobry. Nie możesz trzymać telefonu w ręku i korzystać z niego:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/900203,zakaz-t
    elefonowania-w-czasie-jazdy-kierowca.html

  • 65. Data: 2016-09-14 13:35:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-14 o 09:05, r...@k...pl pisze:
    > Przepis jest dobry. Nie możesz trzymać telefonu w ręku i korzystać z niego:
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/900203,zakaz-t
    elefonowania-w-czasie-jazdy-kierowca.html

    Ale dalej nie da się sprawdzić co trzymał kierowca w ręku z normalnej
    odległości z jakiej łapie się trzymającego przy uchu.
    Słowem przepis jest martwy dla ogromnej większości złoczyńców ;-)

  • 66. Data: 2016-09-14 13:42:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-11 o 23:43, re pisze:

    > Pomyśleć, że mogli zatrzymać prawo jazdy i dowód rejestracyjny

    Trzeba na nich napisać skargę bo nie wykonują obowiązków służbowych jak
    należy. Złoczyńca stwarzał zagrożenie na drodze i nie poniósł za to
    przewidzianej kodeksami kary.

    Albo trzymamy się prawa albo nie. :-)

    Ja jestem tym żeby się go trzymać w każdym wypadku ale nie zajmować się
    bzdurami typu "rozmawiał przez telefon" czy "miał sraczkę" :-)

  • 67. Data: 2016-09-14 20:40:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Ja jestem tym żeby się go trzymać w każdym wypadku ale nie zajmować się
    bzdurami typu "rozmawiał przez telefon" czy "miał sraczkę" :-)
    ---
    Mnie tylko śmieszy, że gościu poczuł się lepiej jak go mniej okradli czy tam
    mniej udupili.

  • 68. Data: 2016-09-14 20:54:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2016 o 14:42, r...@k...pl pisze:

    > U mnie Yanosik nie zamyka się -- trzeba resnąć telefon.

    U mnie też się nie zamykał, gubił GPSa - regularnie instalowały się
    aktualizacje. Nie wiedziałem co jest spieprzone. Dziś się wk...urzyłem,
    odinstalowałem w diabły zainstalowałem od nowa i działa bez zarzutu.
    Spróbuj, może pomoże;)

    Shrek

  • 69. Data: 2016-09-15 12:17:17
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 13:31:39 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:
    > -- wiec komus sie chce zglaszac.
    >
    > klikanie jest passe niech chlopaki sie ogarna i zrobia sterowanie glosowe to
    skutecznosc wzrosnie :-)

    Sterowanie głosowe jest już od paru miesięcy...