  • Data: 2017-06-20 17:42:12
    Temat: Re: Lewy pas to nie kółko różańcowe
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-19 o 12:36, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    > Lepiej późno niż wcale

    Fakt odwiedziłem Szczecin jakieś 2 miesiące temu i od razu mi się
    rzuciło w oczy to jeżdżenie lewym. Jako że nie znałem miasta i jechałem
    na nawigację to myślałem na początku że po prostu prawy pas zaraz będzie
    się kończył i miejscowi to wiedzą. Ale po chwili zrozumiałem że tutejsze
    typy tak mają :) Dziwnie się czułem jadać szybciej na prawym pasie niż
    pozostali na lewych. Ale ja przyzwyczajony do warszawskich zapierdalaczy
    lewopasowych.