  • Data: 2015-05-28 10:33:53
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Czego mi jeszcze brakuje to wyswietlacza pokazujacego predkosc z ktora trzeba
    jechac, aby sie na nastepne zielone zalapac.

    np 150 km/h ?

    --Owszem, to rozwala caly system. Choc w sumie ... inteligentny system moze
    zaplanowac zmiane jak motorniczy rusza z poprzedniego przystanku ...

    a w ktorym to miescie jest taki profesjonalny system, ktory uwzglednia wszystkie
    srodki transportu ? wspomniany Szczecin do nich nie nalezy dla naszych gamonii
    zielona fala na pseudoobwodnicy (Europejska) to bylo wielkie wyzwanie,
    przeprogramowanie swiatel tak zeby nie rozjezdzac rowerzystow ich przerasta, a na
    temat zasadzki na rondzie Giedroycia to juz mozna ksiazki pisac ...
    http://m.szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,106520,132928
    15,Awaria_sygnalizacji_na_rondzie_Giedroycia__Miasto
    .html

    jasne ze licznik to proteza ale jesli dziala to nie mam z tym problemu ...

    P.