-
X-Received: by 10.140.21.200 with SMTP id 66mr122919qgl.31.1432910507190; Fri, 29 May
2015 07:41:47 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.21.200 with SMTP id 66mr122919qgl.31.1432910507190; Fri, 29 May
2015 07:41:47 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!h15no250735igd.0!news-out.google.com!k20ni45006qgd.0!nntp.
google.com!z60no4483820qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 29 May 2015 07:41:47 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mk9rm2$oq1$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.184.20;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 109.243.184.20
References: <a...@n...neostrada.pl>
<mk4h4s$pj7$1@node1.news.atman.pl>
<8533311269$20150527161432@squadack.com>
<5565d8cf$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<mk6dui$nhc$1@node1.news.atman.pl>
<5566ceee$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<mk9rm2$oq1$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Liczniki przy światłach
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 29 May 2015 14:41:47 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563293
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 29 maja 2015 16:04:52 UTC+2 użytkownik tck napisał:
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:5566ceee$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...
> > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
> > dyskusyjnych:mk6dui$nhc$...@n...news.atman.pl...
> > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
> >>> Zastanawiam się, czemu jest jakiś opór u nas przed wprowadzeniem tego
> >>> jako standard i są tylko jakieś szczątkowe (w skali kraju) instalacje.
> >>> Spisek producentów paliw?
> >
> >>Oby nikt do tego nie wrócił. To był dobry pomysł 20 lat temu, no może
> >>jeszcze 10 też. Teraz sterowanie ruchem odbywa się dynamicznie - w
> >>zależności od tego gdzie jaki korek to zielone/czerwone jest dłużej lub
> >>krócej.
> >
> > To akurat nie przeszkadza odliczac czasu do planowanego konca. A zmieni
> > sie nastawy w kolejnym cyklu.
> >
> > Czego mi jeszcze brakuje to wyswietlacza pokazujacego predkosc z ktora
> > trzeba jechac, aby sie na nastepne zielone zalapac.
> >
> >>Do tego dochodzą piloty którymi motorniczy i kierowcy autobusów mogą sobie
> >>zmienić światło gdy ruszają z przystanku.
> >
> > Owszem, to rozwala caly system.
> > Choc w sumie ... inteligentny system moze zaplanowac zmiane jak motorniczy
> > rusza z poprzedniego przystanku ...
> >
> > J.
> >
>
> kieeedys bylo cos takiego w Lublinie, ale to daaawno temu bylo, jeszcze
> zarowki w tym byly
>
>
> --
> pozdr
>
> Tomasz
>
> tck(at)top.net.pl
Z 30 lat temu w Łodzi też był kawałek ulicy z zieloną falą. Codziennie z wyjątkiem
niedziel jeździłem Ulicą Żeromskiego od szpitala WAM do Próchnika i korzystałem z
zielonej fali. Toporne to było. Wyświetlacz z żarówek pokazywał 30 40 50. To
działało. Sprawdziło się przy Zielonym Rynku na którym była krańcówka wielu
autobusów. Kilka lat było i działało i nagle zdjęli zamiast rozwijać system. Kto
powiedział ze może być tylko jeden system ze wskazywaniem czasu do zapalenia
zielonego. W Łodzi w której w centrum są prawie same ulice jednokierunkowe zielona
fala by się sprawdziła. A na ulicach takich jak Kościuszki czy Zachodnia spokojnie
mogły by działać czasomierze. Śmieszne jest to że wielu brandzluje się czasomierzami
a to nic innego jak zielona fala tylko wyświetlacz jest na skrzyżowaniu przez które
chcemy przejechać a nie na skrzyżowaniu je poprzedzającym. W XXI wieku łączność na
odl3egłość do kilometra nie powinna nastręczać trudności.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 03:02 J.F.
- 05.06.15 00:22 gobo
- 05.06.15 11:31 SW3
- 06.06.15 17:00 Gotfryd Smolik news
- 08.06.15 11:24 t
- 09.06.15 09:16 dddddddd
- 11.06.15 00:04 ToM
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=