    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 29 May 2015 07:41:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Liczniki przy światłach
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 maja 2015 16:04:52 UTC+2 użytkownik tck napisał:

    > kieeedys bylo cos takiego w Lublinie, ale to daaawno temu bylo, jeszcze
    > zarowki w tym byly
    >

    > --
    > pozdr
    >
    > Tomasz
    >
    > tck(at)top.net.pl

    Z 30 lat temu w Łodzi też był kawałek ulicy z zieloną falą. Codziennie z wyjątkiem
    niedziel jeździłem Ulicą Żeromskiego od szpitala WAM do Próchnika i korzystałem z
    zielonej fali. Toporne to było. Wyświetlacz z żarówek pokazywał 30 40 50. To
    działało. Sprawdziło się przy Zielonym Rynku na którym była krańcówka wielu
    autobusów. Kilka lat było i działało i nagle zdjęli zamiast rozwijać system. Kto
    powiedział ze może być tylko jeden system ze wskazywaniem czasu do zapalenia
    zielonego. W Łodzi w której w centrum są prawie same ulice jednokierunkowe zielona
    fala by się sprawdziła. A na ulicach takich jak Kościuszki czy Zachodnia spokojnie
    mogły by działać czasomierze. Śmieszne jest to że wielu brandzluje się czasomierzami
    a to nic innego jak zielona fala tylko wyświetlacz jest na skrzyżowaniu przez które
    chcemy przejechać a nie na skrzyżowaniu je poprzedzającym. W XXI wieku łączność na
    odl3egłość do kilometra nie powinna nastręczać trudności.