  • Data: 2018-09-19 11:09:29
    Temat: Re: Likwidacja zielonych strzałek?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-19 o 09:52, r...@k...pl pisze:

    > Tak, już zorientowałem się, że samochód skręcał w poprzeczną w prawo, a
    > rowerzysta jechał prosto przez przejazd. Czyli klasyka.

    Nie. Tam nie było żadnego rowerzysty!
    powtórzę: "wjazd w bok samochodu przejeżdżającego prawidłowo"

    > Ale zdania:
    > "wskutek nieudzielenia pierwszeństwa przejazdu przez samochód skręcający
    > w prawo przy zielonej strzałce"
    > "Skręcający wjechał w samochód jadący poprzeczną prawidłowo, na zielonym."
    > kłócą się. To drugie jakieś nielogiczne.

    Jak najbardziej logiczne. Samochód skręcający w prawo miał czerwone
    światło i zieloną strzałkę. Samochód jadący poprzeczną prosto, z lewej
    strony skręcającego, miał zielone światło. I kiedy już kończył przejazd
    przez skrzyżowanie dostał w prawy tył od skręcającego na zielonej strzałce.
    Policjanci stwierdzili, ze to przez brak zatrzymania się przed skrętem,
    tak jakby to mogło mieć jakiś wpływ. ;)

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,samochod-prz
    ewrocil-sygnalizator-ten-upadl-na-dziecko-ranne,2739
    36.html

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/