-
X-Received: by 2002:a0d:d9c4:: with SMTP id b187-v6mr80269ywe.0.1537984023263; Wed,
26 Sep 2018 10:47:03 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:d9c4:: with SMTP id b187-v6mr80269ywe.0.1537984023263; Wed,
26 Sep 2018 10:47:03 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!m93-v6no237170qte.0!news-out.google.com!i36-v6ni825qti.0!nn
tp.google.com!m93-v6no237167qte.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 26 Sep 2018 10:47:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pnujqh$d97$3@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=72.42.230.2;
posting-account=C9vf4AoAAAAd29of-99xRUaFf4TZsKOU
NNTP-Posting-Host: 72.42.230.2
References: <5ba0ca4e$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
<5ba0e378$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com>
<5ba1fcf9$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
<pnt857$ko3$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<pnujqh$d97$3@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Likwidacja zielonych strzałek?
From: Yeti Siedzinski <y...@s...com>
Injection-Date: Wed, 26 Sep 2018 17:47:03 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640408
[ ukryj nagłówki ]On Wednesday, September 19, 2018 at 3:49:54 PM UTC-7, kk wrote:
> W dniu 2018-09-19 o 17:55, Yeti Siedzinski pisze:
> > On Wednesday, September 19, 2018 at 3:24:41 AM UTC-7, Grzegorz Tomczyk wrote:
> >> W dniu 19.09.2018 o 09:38, Akarm pisze:
> >>> Według mnie, warunkowy skręt w prawo na czerwonym powinien być dozwolony
> >>> zawsze.
> >>
> >> Czyli wracamy do blaszanych tabliczek? :)
> >>
> >> --
> >> Pozdrawiam,
> >> Grzegorz Tomczyk
> >
> > Nie. Wystarczy ze wolno skrecic zawsze po calkowitym zatrzymaniu sie i
przepuszczeniu wszystkich innych uczestnikow ruchu (w tym pieszych). Strzalki sa
niepotrzebne.
>
> Czemu w prawo a nie prosto albo w lewo?
Dobre pytanie. Mysle ze przy pewnym poziomie kultury jazdy Twoja propozycja tez
mialaby sens.
yeti
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.18 18:33 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=