  • Data: 2016-02-17 10:31:21
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 16 Feb 2016 20:21:50 +0100 wowa <w...@g...pl> napisał:
    >No bo JUŻ wiszą, dlatego nie zamykają :-)

    Nawiasem mowiac - w paru miejscach jest sytuacja ze np linia krzyzuje
    sie z wyciagiem narciarskim,
    no i nad lina wyciagu jest konstrukcja stalowa - taki niby daszek.

    Nie wiem - czy dlatego ze gory i zerwania linii sa czestsze, czy
    dlatego ze ta sytuacja w razie zerwania grozi porazeniem duzej ilosci
    osob ... na drogami jakos nie widze.

    J.