  • Data: 2014-04-20 00:40:24
    Temat: Re: Link4
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA3149842F977Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    ink4-zostanie-podwy

    > LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
    > podchodziłem
    > to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

    Na trzy pojazdy ubezpieczane w zeszłym roku i jeden w lutym tego roku,
    dwa trafiły do PZU, jeden do HDI a jeden do mbanku. Trzy mają OC, jeden
    AC+OC. W opcji samo OC wygrywała proama, ale tylko w tym jednym wypadku,
    kiedy chciałem także AC a tu już była prawie o 300 zeta droższa. L4
    nawet się nie zbliżyło do wartości zaproponowanych przez konkurencję.
    PZU wygrało w wypadku motocykla i auta o najmniejszej pojemności (w tym
    pierwszym przypadku 90 zł vs. 200, w tym drugim ok. 200 vs. 350). W
    opcji z AC PZU było o prawie 600 droższe (tu porównanie jest
    trudniejsze, ale mowa o porównywalnych ofertach - tj. bez wkładu
    własnego i amortyzacji, za to z assistance i paroma dodatkowymi opcjami.
    Najgorzej w wypadku opcji z AC wypadła Warta, Compensa i Proama - ponad
    1000 zł więcej. Maksymalne zniżki na AC i OC, w obliczeniach
    uwzględnione dodatkowe obniżki (np.w HDI)
    Jeszcze parę lat temu najdrożej wypadało PZU i Warta, teraz PZU nie jest
    najdroższe.

    --
    Yogi(n)