  • 1. Data: 2014-04-19 13:03:46
    Temat: Link4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... zostalo kupione przez PZU.

    Co prawda PZU deklaruje ze nadal bedzie dzialalo i to tak samo ...
    http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-prezes-pzu-marka-l
    ink4-zostanie-podwyzek-nie-bedzie,nId,1411437

    J.

  • 2. Data: 2014-04-19 15:00:31
    Temat: Re: Link4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ... zostalo kupione przez PZU.
    >
    > Co prawda PZU deklaruje ze nadal bedzie dzialalo i to tak samo ...
> [...]
    LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co podchodziłem
    to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

  • 3. Data: 2014-04-19 17:02:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
    > podchodziłem to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem
    > dotychczasowa polisę.

    Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2014-04-19 19:52:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

    Ale sprawdzałem kilka róznych samochodów...
    A ostatnio jakiego bym nie sprawdzał to najtaniej wychodzi w proama.
    Generali tez czesto jest na podobnym poziomie.

  • 5. Data: 2014-04-19 20:50:00
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-19 15:00:31 niejaki Budzik napisał:
    > zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

    no popatrz pan - a u mnie odwrotnie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2014-04-19 21:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p0li p...@t...net ...

    > no popatrz pan - a u mnie odwrotnie

    Pewnie zalezy od wielu czynników.
    Z ciekawości - jakie auto wyszło ci najtaniej w LINK4?

  • 7. Data: 2014-04-19 21:59:12
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-19 21:00:29 niejaki Budzik napisał:
    > Użytkownik p0li p...@t...net ...

    > Pewnie zalezy od wielu czynników.
    > Z ciekawości - jakie auto wyszło ci najtaniej w LINK4?

    do niedawna miałem 3 auta i co ciekawe dwa były w link4 przez parę lat
    potem doszło 3-cie do l4 a pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy
    teraz pierwszego już nie mam drugie jest nadal w proamie a trzecie w l4 i
    płacąc w lutym zapłaciłem o 180zł mniej niż w roku poprzednim (zresztą
    pisałem już tu o tym)

    kwestia była tego że wcale nie byli konkurencyjni cenowo - sam konsultant
    zapytał mnie jakie propozycje ma dla mnie konkurencja - gdy wymieniłem
    kwotę o 160zł niższą od ich propozycji po "konsultacji z kierownictwem"
    dostałem propozycję jeszcze 20zł niższą - więc już bez większego
    kombinowania zapłaciłem online

    dla ciekawych parametrów brzegowych:
    - kierowca dłużej niż 20 lat
    - miasto warszawa
    - 3 dzieci <18 lat
    - pojemność 5700
    - max zniżki

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2014-04-19 22:40:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p0li p...@t...net ...

    > do niedawna miałem 3 auta i co ciekawe dwa były w link4 przez parę lat
    > potem doszło 3-cie do l4 a pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy

    Pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy.
    To w koncu link4 tansze czy drozsze?

    Co do trzeciego - sam piszesz, ze w L4 było drozej.
    Do kwestii indywidualnych negocjacji nie doszedłem, wiec to potwierdza moje
    słowa, ze w L4 raczej jest drozej.

  • 9. Data: 2014-04-19 23:18:40
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-19 22:40:28 niejaki Budzik napisał:
    > Pierwsze przeszło do avivy drugie do proamy.
    > To w koncu link4 tansze czy drozsze?

    no taaaak - ale to było ze 2 latatemu

    > Co do trzeciego - sam piszesz, ze w L4 było drozej.
    > Do kwestii indywidualnych negocjacji nie doszedłem, wiec to potwierdza moje
    > słowa, ze w L4 raczej jest drozej.

    w sumie masz rację - na starcie nie byli najtańsi

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2014-04-20 00:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p0li p...@t...net ...

    No to pisze, ze obecnie jada na opinii :)

    > w sumie masz rację - na starcie nie byli najtańsi

    :)