  • Data: 2016-10-17 11:13:40
    Temat: Re: Ludzki umysł jest niesamowity
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3eac2cf9-c7bd-4919-8272-38741de70e79@go
    oglegroups.com...
    >Dlatego po zainwestowaniu 800 zł mam teraz spokój.
    >Chłopaki jak chcą żebym coś im kupił to zawsze im mówię
    >szukajcie a znajdziecie
    >I albo znajdują to czego potrzebują
    >Albo miedzy czasie zmienia im się koncepcja

    >Ja jeszcze pamietam opowieści jak się auta w PRL-u naprawiało.

    Inne czasy byly. Byla koniecznosc ... i mozliwosc.
    Teraz z jednej strony brudzic mi sie nie chce, z drugiej - czesci
    coraz drozsze, wymagaja specjalnych narzedzi ... i specjalnych
    komputerow.

    No ale ... naprawa samochodu to wszak wedlug instrukcji.

    >Gdzież się podziali Ci Polacy którzy na czołgi w 39 na koniach
    >jechali.
    >Gdzie fantazja i wyobraźnia :)

    Ponoc nigdy ich nie bylo. Regulamin nakazywal schowac konie i dalsze
    natarcie jak zwykla piechota. Zreszta natarcie piechoty na czolgi nie
    ma sensu.
    A jesli byli ... to wygineli w 1939.

    >No i ????
    >ileż można ten dźwig razy układać?
    >Szwagier z synem ułożył i teraz dźwig na półeczce stoi.
    >z karteczką nie dotykać.

    Karteczka uzasadniona.
    A dzwig ... raz ulozyc, a potem sie bawic tymze dzwigiem :)

    Dlatego napisalem "martw sie" :-)

    J.