  • Data: 2009-07-04 00:29:45
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-07-03 23:53, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Chłopie, przejrzyj na oczy. Teraz dziecko wymienia laptopa bo mu się
    > kolor obudowy znudził... itp, etc

    Jak tatuś zarabia 10 tyś na miesiąc to dziecko wymienia.
    Jak ktoś zarabia 2 tyś i ma jeszcze rodzinę na utrzymaniu to
    nawet laptopa sie nie dorobił.
    Ja rozumiem że chcesz czerpać wzorce z bogatszych ale nie zapominaj
    że średnią krajową robią takie szaraczki których nie stać na laptopa
    (mimo że modne akurat) a o wymiana bo kolor się po roku znudził
    to już całkiem SF w tych kręgach.