  • Data: 2019-06-11 16:56:35
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 15:04, J.F. pisze:
    [...]
    > Akurat historia sieci w wielu krajach byla podobna, i znaczenie bylo
    > glownie
    > "zagraniczne".
    > Potem ludzie zaczeli uzywac ... nie calkiem zgodnie z pierwotnym
    > znaczeniem :-)

    Ale wiesz że nie "bijesz się" ze mną lecz z twardą definicją roamingu?
    Lubię jak ktoś się bije z faktem :]...otwieram wtedy czipsy i patrzę
    jak atakuje ścianę głową :]

    > Zjawisko jest nie tylko w Polsce, zeby wspomniec chocby hoover
    > ... akurat rower jest ciekawy, bo bicykle znalismy juz wczesniej, a
    > produkty Rover chyba nie byly u nas jakos znaczaco popularne ...

    Ja od zawsze rozkmniniam sobie etymologię nazwy. Przede wszystkim imiona
    i nazwiska z innych krajów jak i całe nazewnictwo. Switch to dla mnie
    przełącznik a router to trasownik...a telefon to rozmawiacz daleki
    (smart) mądry:). Przykładowo, dla nas George Bush...to George Bush a dla
    mnie Jerzy Krzak i jego rodacy też tak to postrzegają i wielu kojarzy z
    zielonym krzakiem. Takie samo znaczenie dla anglika będzie jak usłyszy
    Małgorzata Ruchała i z niczym nie będzie się to kojarzyło a nam się
    kojarzy :) Tak jest prościej ale nudnie i często nielogicznie i
    niezrozumiale bez rozumienia pochodzenia danego słowa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>