  • 1. Data: 2012-05-08 10:55:55
    Temat: Mada in China
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Jest sobie sklep chiński (właściciel i kilkoro z nadzoru to Chińczycy,
    za ladą i między regałami tubylcy) w którym sprzedają różności, m.in.
    światła dzienne LED'owe linijka, 65 zł za 2 szt. Na plastykowej szybie
    przedniej nie ma jakichkolwiek znaków homologacji, czysta szybka
    osłaniająca LED'y. Na uwagę o nie dopuszczeniu do użytkowania na terenie
    UE, obsługa stwierdziła, że oni tylko sprzedają i nie obchodzi ich
    kupujący. To tak ku przestrodze dla łakomiących się na taniochę.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2012-05-08 11:11:06
    Temat: Re: Mada in China
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-08 10:55, Tata pisze:
> [...]
    > UE, obsługa stwierdziła, że oni tylko sprzedają i nie obchodzi ich
    > kupujący. To tak ku przestrodze dla łakomiących się na taniochę.

    Ledy mogą być oprócz tego zainstalowane na określonej wysokości i muszą
    mieć określony rozstaw. Właściwie to połowię to spokojnie mogliby DR
    pozabierać za te LEDy dorabiane, ale jakoś tego nie robią...

  • 3. Data: 2012-05-08 11:16:54
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > stwierdziła, że oni tylko sprzedają i nie obchodzi ich kupujący. To tak ku
    > przestrodze dla łakomiących się na taniochę.

    A gdzież ten dramat z oznakami naruszenia obowiązkujących przepisow prawa
    polskiego i unijnego ma miejsce?

    lm

  • 4. Data: 2012-05-08 11:36:05
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-05-08 11:11, anacron pisze:

    > Ledy mogą być oprócz tego zainstalowane na określonej wysokości i muszą
    > mieć określony rozstaw.

    Chodzi ci zapewne o światła do jazdy dziennej (DLR). Np.:
    http://www.daciaklub.pl/user/laisar/s-dz/swiatla_dzi
    enne_wymiary_%28mcv2%29.png

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2012-05-08 11:40:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tata nabazgrał(a):

> [...]
    > stwierdziła, że oni tylko sprzedają i nie obchodzi ich kupujący. To tak ku
    > przestrodze dla łakomiących się na taniochę.

    Ale sprzwedawać mogą to w pełni legalnie tak samo jak sprzedaż antyradarów
    więc nie wiem jaki problem widzisz ? mamy wolny rynek więc nie można
    zabronić sprzedaży nawet takiego g...a na naszym rodzimym rynku.

  • 6. Data: 2012-05-08 11:49:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-08 11:36, LEPEK pisze:

    > Chodzi ci zapewne o światła do jazdy dziennej (DLR). Np.:
    > http://www.daciaklub.pl/user/laisar/s-dz/swiatla_dzi
    enne_wymiary_%28mcv2%29.png

    Zazwyczaj nie mieszczą się w tych 40cm od krawędzi bocznej i/lub są za
    nisko. Pomijam już, że spora cześć ma kolor niebieski i/lub oślepiają.
    Dziwię się policji, bo to przecież istna żyła złota do statystyk
    policyjnych.

  • 7. Data: 2012-05-08 12:32:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tata wrote:
> [...]
    > terenie UE, obsługa stwierdziła, że oni tylko sprzedają i nie
    > obchodzi ich kupujący. To tak ku przestrodze dla łakomiących się na

    mozesz tym oswietlic sobie kombajn i po wlasnym polu jezdzic, glownie to ty
    powinienes wiedziec gdzie i co zamontowac

  • 8. Data: 2012-05-08 12:40:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Papkin nabazgrał(a):

    > mozesz tym oswietlic sobie kombajn i po wlasnym polu jezdzic, glownie to
    > ty powinienes wiedziec gdzie i co zamontowac

    Ja myślałem nad oświetleniem autka dla dziecka :) na placu zabaw by miał +10
    do lansu :)

  • 9. Data: 2012-05-08 16:13:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-08 12:32, Papkin pisze:

    > mozesz tym oswietlic sobie kombajn i po wlasnym polu jezdzic, glownie to
    > ty powinienes wiedziec gdzie i co zamontowac

    Ale informacja o tym powinna być podana na tacy klientowi. A pewnie, jak
    to w chińskich wyrobach bywa, nawet słowa na ten temat nie ma.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2012-05-08 16:29:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ale informacja o tym powinna być podana na tacy klientowi. A pewnie, jak
    > to w chińskich wyrobach bywa, nawet słowa na ten temat nie ma.
    Może jest podana. Po chińsku ;-)

    Maciek