  • Data: 2017-09-05 16:22:40
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I właśnie to mnie interesuje, bo chętnie bym grubasa wpakował gdzieś
    >głęboko i miał lekki terminal do RDP, ale obawiam się, że lagi mnie zabiją.
    >Jak to działa w praktyce? Da się wygodnie i bezproblemowo pracować na
    >Windows?

    Wszystko zależy od klienta RDP i nie jest tak płynna praca jak windowsiany
    klient RDP do zdalnego Windows.
    Przy czym czasami są dostępne na allegro terminale z Windowsem Embedded i to
    działa lepiej niż klient RDP z Linuxa.
    Do podstawowych prac OK ale ciężkie przeładowane strony reklamami video etc
    potrafią lagować tak naprawdę trzeba to organoleptycznie sprawdzić, bo to co
    ja uważam za znośne dla Ciebie może być nie do przyjęcia.

    BUNIEK