  • Data: 2015-05-29 17:07:30
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" wrote in message news:mk7uga$bqt$1@dont-email.me...

    >> Żadnych lagów nie ma.
    > jaki telefon?

    U mnie Lumia 725. Też nie ma opóźnienia. Here ma niestety schrzanioną
    kategoryzację dróg, więc warto też patrzeć na znaki, bo potrawi przewieźć
    bocznymi drogami, bo jest 5m krócej niż główną...
    I, jak się ostatno przekonałem, support jest do d... - mam problem z
    kolekcjami punktów (na telefonie mam co innego niż na stronie www) i próbują
    mnie olać....

    --
    Axel