    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Matematyka na poziomie gimnazjum i policjanci...
    Date: Tue, 21 Oct 2014 22:02:06 +0200

    On 2014-10-21 21:47, Gotfryd Smolik news wrote:
    > A weź i sobie sam sprawdź, co? ;>
    > http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-rady-mini
    strow-z-dnia-27-grudnia-2013-r-w-sprawie-krajowej-ta
    blicy-przeznaczen-czestotliwosci/zal1/?on=2014-02-18

    O Boże, a ruscy odpalili radary Duga i siali w calym zakresie KF jakimś
    pierdzeniem z mocą megawatow. Jak oni smieli, do pierdla ruskich! Że też
    nie sprawdzili rozporzadzeń naszych ministrów! Ta dzicz nie ma żadnego
    szacunku do prawa i przepisów BHP.

    > Uczelnia może mieć pozwolenie na "użytkowanie cywilne" lub "cywilno
    > rządowe", ale to nie znaczy że mają je pracownicy osobiście.

    Dalej nie rozumiesz. Prowadzenie badań naukowych nie oznacza że przed
    każdym odpaleniem betatronu lub lampy rentgenowskiej nalezy dostać
    pozwolenie od pani Krysi z urzedu gminnego po 5 rocznym postępowaniu
    wstepnym. Zakłada się że "wiedzą co robią". Pasmo 10GHz jest pasemem
    amatorskim i jest przyznane krótkofalowcom. Jesli masz licencję i
    zezwolenie to możesz sobie nie tylko nadawać ale i konstruować własne
    zabawki.

    > Jak już będziesz sprawdzał, to napisz czy mikrofalowe czujki
    > stosowane np. do lamp są "legalne" :D (mi się nie chce).

    Są dopuszczone do użykowania (zazwyczaj posiadając homologację). Chyba
    że z allegro z chin.