  • Data: 2018-11-28 15:31:23
    Temat: Re: Mazda
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 23:17:08 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > Ma prawo, ale wcale nie musi. Mój accord z 2002 zaczął powoli rdzewieć
    > gdzieś tak rok temu (a dalej nie ma tragedii). ostatnie 9 lat pod
    > chmurką, poobijany, myjnie widzi dwa razy w roku, pod uszczelkami
    > normalnie roślinki rosną;) Gdybym op niego dbał, to pewnie dalej by nie
    > rdzewiał. Sam się dziwię, że się nie rozpadł sam z siebie;)

    Oczywiscie. Ale gdzies jest jakis zloty srodek. Zrobienie dobrze progow to 500pln u
    blacharza (moze i drozej). Zrobienie ich samemu to 400 ale drugi juz tylko 150 bo
    szlifierka i inne narzedzia juz sa :)

    Wymiana klapy czy drzwi to taniocha bo mozna z rozbitka miec. Tyle ze trzeba miec
    auto bedace dlugo w produkcji bo jak sie wymieni 10 letnie drzwi na 6 letnie to
    rewelacji nie bedzie :)

    Ale majac spawarke, szlifierke i kompresor mozna juz calkiem niezle auto ratowac.

    Gorzej jak podwozie zgnije bo tego sie latwo zesztukowac nie daje.