eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMazda 2 poprzedniej generacji (czyli od 2007 do 2015) - jaka jest? › Re: Mazda 2 poprzedniej generacji (czyli od 2007 do 2015) - jaka jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <M...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <M...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Mazda 2 poprzedniej generacji (czyli od 2007 do 2015) - jaka jest?
    Date: Sat, 16 Sep 2017 18:43:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19728
    Lines: 44
    Message-ID: <59bd54c4$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.96.45
    X-Trace: 1505580228 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 178.43.96.45:60258
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2924
    X-Received-Body-CRC: 4293430908
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2614684
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Klementyna Paluch-Rogalska" <k...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.34189cd5cdbb54dd989825@news.neostrada.pl...
    >
    > Czy ktoś miał lub ma kontakt z tym modelem? W necie same peany i
    > pochwały,
    > ale chciałabym się przekonać "z pierwszej ręki".
    >
    > W szczególności - jak toto się prowadzi (mazda 6 trzyma sie bardzo
    > dobrze)
    > - a jak ten maluszek?

    Trzyma sie, jak na takiego malucha, bardzo dobrze.
    Szukaj wersji 1,5 - przyspiesza bardzo fajnie, jest stosunkowo twarda.
    1,3- może trochę bardziej ekonomiczna, ale mułowata, no i trochę
    bardziej buja na zakrętach. Choć wyłącznie na miasto wystarczy. Dieslem
    nigdy nie jechałem. Miejsca w cholerę (na głowę), z nogami z tyłu trochę
    gorzej. Ale nie każdy ma prawie 2 m jak ja ;-)

    > Czy rzeczywiście nie rdzewieje? Interesuje mnie rocznik 2013-2014, mam
    > troche ponad 30 tys przeznaczone na samochód (powiedzmy 36). W necie
    > piszą,
    > że nie rdzewieją, a przynajmniej nie tak, jak "szóstki". Prawda to?

    Znam dwie - kuzynka ma 1,3, znajoma 1,5. Obie nie wyglądają na
    zardzewiałe, choć pod podłogę nie zaglądałem. Ta 1,3 z 2007, zaraz z
    początku produkcji, ta 1,5 gdzieś po 2010, bo potem był facelifing
    (uśmiechnięty zderzak).

    > Jakieś typowe usterki? Na co zwracać uwagę przy oględzinach? (poza
    > oczywistościami jak przy każdym samochodzie).

    Psują się piloty, po parudziesięciu tysiącach łożyska w tylnych kołach
    (wymienia się całe piasty), tłuką się wielowypusty na kolumnie
    kierowniczej (często ludzie wymieniają niepotrzebnie przekładnie,
    wystarczy przesmarować kolumnę). Reszta to co w standardzie - elementy
    zawieszenia. Ale z poważnych usterek raczej niewiele. Kuzynce
    wymieniałem żarówkę postojową - tragedia z dostępem.
    Wykończone fajnie, dobrej jakości tapicerka, ale plastiki twarde, jak w
    moim mitsubishi. Taki typowy japoniec, choc widać pokrewieństwo z
    fiestą.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: