    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mb/s
    Date: Fri, 12 Oct 2018 21:51:13 +0200

    W dniu 2018-10-12 o 15:36, BQB pisze:

    > Nie, mamy w pracy łącze od nich.

    > W firmie tak mamy, inwestycja trochę kosztowała.

    Exatel właśnie jest dla firm. Osoba fizyczna może tylko pozazdrościć
    jeśli jest zazdrośnikiem. Osobiście nie narzekam. UPC to bardzo dobra
    firma, mam w prawie tej samej cenie (co od tamtej firmy sam internet)
    100 razy więcej (telewizja, internet po kablu, internet po wifi,
    internet Wifi-Free gdziekolwiek bym nie była, programy tv gdziekolwiek
    bym nie była. Oczywiscie w Polsce.
    Strony internetowe szybko mi się otwierają, nic nie muli, ale
    wiadomo-każdy by dociekał dlaczego ma tyle, a nie tyle Mb/s ile powinno
    faktycznie być.

    Taką zawarli między swoimi firmami umowę, że kable ze skrzynek przenoszą
    do skrzynek UPC.

    > Nieprawdopodobne, skoro tak piszesz, to masz na to dowody prawda?

    Znam właścicieli tamtej firmy i co nieco sami mówili-że była awaria.
    Poza tym palącą się skrzynkę to mogli widzieć ludzie mieszkajcy na
    tamtym piętrze. Może było jakieś przepięcie czy coś w tym rodzaju. W
    rezultacie mój router odmówil pracy i do tej pory nie wiem czy on
    wysiadł, czy przez to, że na chybcika pochrzanili ludziom konfigurację,
    że nie można było skonfigurowć tak jak było przedtem. Nie chcę już o tym
    pisać. Teraz właściwie to mi router niepotrzebny, bo i niepotrzebna mi
    jest bramka internetowa do połączeń telefonicznych.
    W bloku mamy trzech dostawców internetu, więc jak widzisz konkurencja
    dla tej pierwszej jest. Stracili klientów. Chyba wszyscy przeszli do UPC.

    --
    animka