eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanizm różnicowy › Re: Mechanizm różnicowy
  • Data: 2014-10-13 20:51:25
    Temat: Re: Mechanizm różnicowy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
    Ładziak napisał:
    > Maciek pisze:
    >
    > > Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    >
    > >
    >
    > >> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
    >
    > >> mechanizm różnicowy
    >
    > >
    >
    > > Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
    >
    > > gazu?
    >
    >
    >
    > Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
    >
    > dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
    >
    > ulegają wybraniu i nie stuka.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Darek

    Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na wprost
    4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
    mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
    obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: