eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanizm różnicowy › Re: Mechanizm różnicowy
  • X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr3920qgd.39.1413226285622; Mon, 13 Oct
    2014 11:51:25 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr3920qgd.39.1413226285622; Mon, 13 Oct
    2014 11:51:25 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4.news.xs4all.nl!xs4all!new
    speer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!dc16no2611957qa
    b.1!news-out.google.com!i10ni83qaf.0!nntp.google.com!s7no2493609qap.0!postnews.
    google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 13 Oct 2014 11:51:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.55.120;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.174.55.120
    References: <m1gfj9$ih8$1@usenet.news.interia.pl> <m1gpha$uvf$1@node2.news.atman.pl>
    <m1gs3u$co0$1@usenet.news.interia.pl> <m1gtqs$kqa$1@node1.news.atman.pl>
    <1r2t5841lq3tt.wf95f6gerzh3$.dlg@40tude.net>
    <543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Mechanizm różnicowy
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 13 Oct 2014 18:51:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 40
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546891
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
    Ładziak napisał:
    > Maciek pisze:
    >
    > > Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    >
    > >
    >
    > >> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
    >
    > >> mechanizm różnicowy
    >
    > >
    >
    > > Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
    >
    > > gazu?
    >
    >
    >
    > Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
    >
    > dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
    >
    > ulegają wybraniu i nie stuka.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Darek

    Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na wprost
    4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
    mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
    obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: