  • Data: 2017-02-13 22:00:16
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, February 13, 2017 at 10:03:55 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A co, opierdolili ci już starą na łyso?

    Kazdy w miare inteligentny wie, kogo sie "opierdalalo na lyso".
    Rozumie, ze jako kolaboranci komuny, boicie sie o to opieradlanie na lyso.
    To uczciwi ale i zarazem odwazni ludzie tego dokonywali.
    Widac wiec, ze masz sie czego obawiac.
    Ja jednak jestem daleko i z mojej strony nic wam nie grozi.

    > (P.S. Zygmunt Dariusz to stara kurwa.)

    Takie wyrazanie sie o starszym czlowieku, swiadczyc tylko moze,
    za jako postkomuszy, postubecki potomek, bezsilnie w obecnych czasach,
    jedynie na takie obelgi mozesz sobie pozwolic.
    Mam nadzieje, ze bedzie wam mozna na coraz mniej az w koncu zaczna wam puszczac
    zwieracze.
    Zacznij chodzic w pampersie resortowy wypierdku.

    Slon

    Zycze