  • Data: 2016-11-05 12:22:15
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS piszę:

    > Mnie o to właśnie chodzi, ale wpierw stawiałbym na porządne
    > usystematyzowanie, zanim zaczniemy coś dalej kombinować.
    > W numeracji geograficznej nie widzę zła, jeśli podejdzie się z głową.

    Nie orzekam czy numeracja geograficzna jest zła czy dobra, stwierdzam
    tylko, że wśród telefonów prywatnych jest przeżytkiem. Mamy niegeograficzne
    komórki, więc co by szkodziło, gdyby takie były również telefony domowe?
    Geograficzna ma sens w lokalnych usługach. Takich numerów nie potrzeba
    lokalnie więcej niż kilkaset, góra kilka tysięcy. Mogą być ekstra płatne
    (utrzymanie numeru, nie połączenie z nim!), bo to biznes. A wyróżnikim
    może być kod pocztowy, bo te numerki są powszechnie znane, a jak nie, to
    łatwo je poznać.

    --
    Jarek