  • 11. Data: 2018-09-16 19:36:49
    Temat: Re: Międzynarodowe prawo jazdy
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:5b9e9238$0$596$65785112@news.neostrada.pl...
    W końcu zamknąleś ten komunikat czy nie? Bo to co piszesz
    to jest właśnie paranoja.

    Tomasz

  • 12. Data: 2018-09-16 19:37:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.09.2018 o 19:36, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    > W końcu zamknąleś ten komunikat czy nie?

    Przeczytaj jeszcze raz (ze zrozumieniem) to co wyciąłeś zamiast zacytować.

    > Bo to co piszesz
    > to jest właśnie paranoja.

    Mylisz pojęcia

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2018-09-16 19:49:42
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    > Przeczytaj jeszcze raz (ze zrozumieniem) to co wyciąłeś zamiast zacytować.

    Ostatnio każdy kto wypisuje głupoty jako argument podaje,
    że czytający nie umie czytać ze zrozumieniem.
    Szkoda, że nie wymyślileś coś oryginalniejszego.

    EOT

    Tomasz

  • 14. Data: 2018-09-16 19:56:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.09.2018 o 19:49, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Ostatnio każdy kto wypisuje głupoty jako argument podaje,
    > że czytający nie umie czytać ze zrozumieniem.
    > Szkoda, że nie wymyślileś coś oryginalniejszego.

    To może tak (bo inaczej dla ciebie za trudne, czytasz tylko to co chcesz
    czytać):
    *Przeczytaj jeszcze raz to co wyciąłeś zamiast zacytować*

    EOT, bo paranoikowi, który boi się kliknąć, nie ma nic wyjaśniać.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2018-09-16 20:00:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.09.2018 o 19:56, Czarek pisze:

    > To może tak (bo inaczej dla ciebie za trudne, czytasz tylko to co chcesz
    > czytać):
    > *Przeczytaj jeszcze raz to co wyciąłeś zamiast zacytować*

    EOT, bo paranoikowi, który boi się kliknąć, nie ma sensu nic wyjaśniać.
    --
    Czarek

  • 16. Data: 2018-09-16 21:36:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz pisze tak:

    > Przy okazji przyznam się, że to są strony, których oglądania
    > nienawidzę, z powodu konieczności wyrażenia zgody na zapoznanie
    > się z informacją jak przetwarzane są moje dane.
    > Na niektórych stronach nie ma tego kretyństwa, na niektórych można
    > taką informacje potraktować/zamknąć krzyżykiem. Nienawidzę być
    > do czegoś zmuszanym, a ponadto nie mam żadnej pewności, że pomimo
    > zaakceptowania, w rzeczywistosci moje dane będą w taki sposób
    > przetwarzane. Kolejny sposób na robienie ludziom wody z mózgu.
    > Kiedy to się skończy?

    Zamknięcie krzyżykiem to też akceptacja.

    To są cookies. Były już dawno temu. Jeśli nie zezwolisz w przeglądarce
    to cookies nie będą przechowywane. Będą wiedzieć tylko co robisz w
    ostatniej sesji. Jeśli będziesz często zamykał przeglądarkę to jeszcze
    mniej się dowiedzą. Za to znowu pojawi się komunikat.

    --
    Piter

    Mind the gap.

  • 17. Data: 2018-09-16 23:03:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2018 20:36:31 +0100, PiteR napisał(a):

    > Zamknięcie krzyżykiem to też akceptacja.
    >
    > To są cookies. Były już dawno temu. Jeśli nie zezwolisz w przeglądarce
    > to cookies nie będą przechowywane. Będą wiedzieć tylko co robisz w
    > ostatniej sesji.

    Jak je zablokujesz calkiem, to duzo stron moze nie dzialac.

    J.

  • 18. Data: 2018-09-16 23:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2018 17:14:42 +0200, Czarek napisał(a):
> [...]
    frajera za wystawienie nikomu niepotrzebnego papiera.

    > W wielu przypadkach jest. Znam np. osoby, które 12 lat mieszkają w GB i
    > ciągle jeżdżą na polskim PJ, kilka razy były kontrolowane przez policję
    > i nikt się do tego nie przyczepił. Jednak prawdopodobnie nie wszędzie
    > jest to możliwe

    GB ciagle nalezy do UE, i tu panstwa wzajemnie respektuja swoje
    dokumenty.

    Dalej moze byc gorzej.

    J.

  • 19. Data: 2018-09-17 10:20:01
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-09-16 o 17:14, Czarek pisze:

> [...]
    > ciągle jeżdżą na polskim PJ, kilka razy były kontrolowane przez policję
    > i nikt się do tego nie przyczepił. Jednak prawdopodobnie nie wszędzie

    Od marca MPJ będzie wymagane w UK. Piszą, że to jedna z dolegliwości po
    Brexicie.
    T.

  • 20. Data: 2018-09-17 10:38:32
    Od: z...@g...com

    To ciekawe że posiadacze praw jazdy mogą nagle utracić możliwość legalnej jazdy na
    terenie Anglii a teraz nikt nie ma iniekcji. Trudno zgadnąć o co chodzi.