  • Data: 2018-10-29 22:22:46
    Temat: Re: Mini PC
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-29, 2late <d...@w...pl> wrote:
    > Szukam czegos w rodzaju Mini PC, czegos co uciagnie nowoczesna
    > przegladarke, Firefox lub Google chrome. Ale chcialbym zeby to mialo wi-fi,
    > bylo jak najmniejsze i jak najtansze, jako ze uruchomie to raz na miesiac,
    > moze. Dotychczas uzywam Raspberry Pi ale sie nie sprawdza, jest za slabe i
    > sie restartuje kiedy tylko wiekszy skrypt zamuli na przegladarce.
    > Moze byc na Androidzie, Windows lub Atom, jesli tylko uciagnie
    > przegladarke, Teamviewer i Resilio Sync.
    > Podlacze to do TV wiec nie potrzebuje glosnikow ani bluetooth.
> [...]

    Aby nie muliło na współczesnych stronach to tak 4GB minimum. Pamięć
    jest wąskim gardłem, nie procesor.

    Jeśli chcesz w miarę tanio to poszukaj jakiś chińskich SBC w stylu
    Z83II. Chyba widziałem modele z 4GB pamięci. Wrzuć ogólnie na alim mini
    pc.

    Sam używam takiej (tego typu) maszyny:
    https://www.aliexpress.com/item/Mini-PC-Intel-Celero
    n-J1900-Quad-cores-Barebone-Fanless-Micro-Desktops-C
    omputer-Household-Nettops-Dual-HDMI/32815150354.html

    z 8GB RAMu, ale na tak okazjonalne uzycie to nie ma za dużego sensu.

    --
    Marcin