    Subject: Re: MiniPC w praktyce
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 24 Nov 2016 09:33:49 +0100

    W dniu 23.11.2016 o 21:01, atm pisze:

    > To byly czasy ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=SmwE_U3NtOM
    ja takie coś zrobiłem, ale nie byłem zadowolony. tzn działało, (teraz
    dostanę kopa w dupe od Sebastiana) ale tablet był za 200zł i działało
    marnie. druga sprawa, to fakt, ze ja chciałem osiągnąć konkretne
    funkcjonalności.... których nie umiałem znaleźć na androida. Tak więc
    najpierw do plecków TV przykręciłem płytę główną z PC (bez obudowy) i
    działało to trochę czasu, a potem kupiłem laptopa z rozbitym ekranem. Za
    laptopa dałem 6 dych, a baterie ( była dobra ale mnie niepotrzebna)
    sprzedałem za 5 dych. I do znudzenia będę pisał. nowy Mikro PC będzie
    najdroższym rozwiązaniem. Używany laptop, pc będzie dużo dużo tańszy.
    Jak Ci pasuje android, to też by mógł być, ale jak dlamnie to taki który
    ma ponad 5 tyś punktów w antutu i może działać z tv na zasilaczu

    ToMasz