-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1f3rhypv7kovt$.xh5h60o776w3$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 17 Dec 2018 00:13:05 +0100
Message-ID: <k20441we0691$.anxzs2uk6z8c$.dlg@40tude.net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.239
X-Trace: 1545001988 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 482 89.64.51.239:24441
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646225
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 9 Dec 2018 20:20:50 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> http://powertorque.cba.pl/
Zrobiłem nową wersję kalkulatora mocy i momentu http://powertorque.cba.pl/
Zmiany:
- odrysowywanie wykresu w trakcie przeciągania punktów (czasami lekko się
gubi jak przeglądarka "zgubi" śledzenie kursora myszy gdy ten wyjeżdża poza
obszar wykresu)
- generowany jest na bieżąco URL do wykresu, można się więc dzielić linkami
- dodałem kilka przykładowych wykresów z silnikami różnych koncepcji
- zmniejszyłem ilość wyswietlanych cyfr po przecinku
- wybór jednostek mocy i momentu
- automatyczna zmiana skali - jak którykolwiek punkt pojawi się bliżej niż
10% szerokości/wysokości wykresu od krawędzi, to skale są przeliczane
Będę wdzięczny za dalsze uwagi i błędy.
Plany rozwojowe mam takie żeby zrobić kalkulator przełożeń skrzyni biegów,
czyli przeliczanie charakterystyki silnika przez przełożenia skrzyni
biegów.
Czyli obliczanie momentu napędowego na kołach, optymalnych punktów zmiany
biegów itp. itd.
Może w święta będe miał chwilę i przysiądę :)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.18 14:25 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=