    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 17 Dec 2018 00:13:05 +0100

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 20:20:50 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > http://powertorque.cba.pl/

    Zrobiłem nową wersję kalkulatora mocy i momentu http://powertorque.cba.pl/

    Zmiany:
    - odrysowywanie wykresu w trakcie przeciągania punktów (czasami lekko się
    gubi jak przeglądarka "zgubi" śledzenie kursora myszy gdy ten wyjeżdża poza
    obszar wykresu)
    - generowany jest na bieżąco URL do wykresu, można się więc dzielić linkami
    - dodałem kilka przykładowych wykresów z silnikami różnych koncepcji
    - zmniejszyłem ilość wyswietlanych cyfr po przecinku
    - wybór jednostek mocy i momentu
    - automatyczna zmiana skali - jak którykolwiek punkt pojawi się bliżej niż
    10% szerokości/wysokości wykresu od krawędzi, to skale są przeliczane

    Będę wdzięczny za dalsze uwagi i błędy.

    Plany rozwojowe mam takie żeby zrobić kalkulator przełożeń skrzyni biegów,
    czyli przeliczanie charakterystyki silnika przez przełożenia skrzyni
    biegów.
    Czyli obliczanie momentu napędowego na kołach, optymalnych punktów zmiany
    biegów itp. itd.
    Może w święta będe miał chwilę i przysiądę :)