  • Data: 2019-03-31 04:00:16
    Temat: Re: Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-30, knrdz <x...@t...cy> wrote:
    > Przecież na pierwszy rzut oka widać, że ten "Plextor" to Liteon. Spadły
    > ceny, to producenci przestali produkować porządny sprzęt i zaczęli
    > labelować gwniane OEMy. Z aktualnie produkowanych możesz wybierać
    > wyłącznie między złymi a bardzo złymi, skoro od dzisiejszych Liteonów
    > (za czasów IHASx24 A i B twórców jednych z najlepszych napędów na rynku)
    > podobno lepsze (mniej złe) są nawet Samsungi. Szukasz czegoś porządnego,
    > to musisz polować na sprzęt sprzed 10+ lat, zdarzają się ciągle nawet
    > nieużywane egzemplarze.

    Słowem w kwestii DVD jest już jakieś 10 lat za późno. A jaki byś polecił
    napęd BD? Popatrzyłem na cdrinfo.pl jak sugerowałeś, plebiscyty i
    gospodarze wskazują Pioneer BDR-209DBK\209EBK\S09XLT. W testach starsze
    modele Pioneera też nie wyglądają źle (za wyjątkiem odczytu płyt audio).
    LG też jakby ok.

    Widzę dość tanie S09XLB i znacznie droższe S09XLT, przy czym pierwszy
    model jest w wersji gołej a drugi w opakowaniu i z oprogramowaniem. B bo
    bulk a T od reTail czy to coś poważniejszego?

    W tej chwili mam jedną BDR-206 i parę LG WH16NS40 / WH14NS40. Obciążenia
    w użytkowaniu umiarkowane, 0-5 letnie, łażą bez zarzutu.

    --
    Marcin