  • Data: 2019-10-07 09:59:58
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik j...@j...org ...

    > Hmm, jak im to się zwraca?
    >
    > 5 EUR x 365 = 1825 EUR
    >
    > No ale wiadomo, auto nie jest wypożyczone codziennie, więc pewnie
    > roczny przychód to maksymalnie 1500 EUR.
    >
    > Najtańsze Clio kosztuje, powiedzmy, 15000 EUR.
    >
    > Musieli by wypożyczać 10 lat, aby ten Clio w ogóle się zwrócił. No i
    > musiałby się nie psuć, nie brudzić i w ogóle być 100% bezserwisowy.

    Podobno (słyszałem takie informacje zarówno od ludzi pracujacych w
    wypozyczalniach oraz w duzych firmach ogólnoeuropejskich) kupujac iles
    tysiecy aut na raz płaca za takie auto jakies +- połowe ceny katalogowej.
    Wypozyczaja rok - dwa i sprzedaja drozej niz kupili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko