  • 1. Data: 2010-04-30 10:27:27
    Temat: Mondeo 98 rok - jak wyjac radio?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W Mondeo 98 rok potrzebuje wyjac radio (ten oryginalny kaseciak) no i
    pytanie jak to zrobic? Jakies blaszki specjalne trezba miec, czy co?

    Samochod kupilem uzywany wiec takowych nie mam:(

  • 2. Data: 2010-04-30 11:06:54
    Temat: Re: Mondeo 98 rok - jak wyjac radio?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-30 10:27, fReLuZ wrote:

    > W Mondeo 98 rok potrzebuje wyjac radio (ten oryginalny kaseciak) no i
    > pytanie jak to zrobic? Jakies blaszki specjalne trezba miec, czy co?
    >
    > Samochod kupilem uzywany wiec takowych nie mam:(

    Jesli wyjmujesz fabrycznego kaseciaka, bo planujesz zamontowanie radia
    1DIN, to w kompletach adapterow do tego celu (ramka, kostka ISO etc.)
    znajduje sie zazwyczaj taki blaszko-kluczyk do wyciagniecia. Albo
    do kupienia oddzielnie na Allegro za pare PLN. Albo podjedz do
    jakiegos serwisu od audio i alarmow i popros o pomoc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-05-01 22:35:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    fReLuZ wrote:

    > W Mondeo 98 rok potrzebuje wyjac radio (ten oryginalny kaseciak) no i
    > pytanie jak to zrobic? Jakies blaszki specjalne trezba miec, czy co?
    >
    > Samochod kupilem uzywany wiec takowych nie mam:(

    Na Allegro są takie wyjmaki, kosztują kilka zł. Niektórzy twierdzą, że
    można wyjąć gwoździami, ale moim zdaniem szkoda zachodu, a i radio można
    uszkodzić jak się to robi nieumiejętnie.

    --
    cokolwiek