    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor DELL Professional P2815Q EEK 28" 3840 x 2160 4K LED
    Date: Sun, 12 Apr 2015 07:28:06 +0200

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w
    news:mgbp3c.au4.1@outspace.org ...
    :
    : > (...)
    :
    : Co do rozmiaru to mam LG 27 cali i jest calkiem normalnie. A jak juz sie
    : przyzwyczailem to nie wyobrazam sobie pracowac na czyms mniejszym.
    :

    No tak, do dobrych rzeczy człek się przyzwyczaja łatwo, a nawet bardzo łatwo.
    Jak mi się popsuł monitor, i dość długo musiałem pracować na mniejszym, to
    męczyłem się niesłychanie, choć przed zamianą w drugą stronę -- jakoś mnie mały
    ekran specjalnie nie irytował. No cóż, podobnie jest z wieloma składnikami PC-ta
    (i nie tylko), dawniej miało się raptem 640 kB, a jeszcze drzewiej to i na 16-tu
    jakoś się programiści mieścili, a teraz? Bez mała milion razy więcej ludzie "w
    kościach" mają na płycie, i jeszcze narzekają. A tacy, co pokosztowali SSD -- już
    "nie mogą" pracować na maszynie tylko HDD zawierającej.

    Wniosek? Nie przyzwyczajać się do jakichś nowomodnych fanaberii, a już
    szczególnie wtedy, gdy kogoś na nie jeszcze nie stać!

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.