  • 1. Data: 2015-04-11 12:22:05
    Temat: Monitor DELL Professional P2815Q EEK 28" 3840 x 2160 4K LED
    Od: " 666" <...@...6>

    Co myślicie o monitorze jak w tytule?
    Niemiecki sklep sprzedaje za 300 euro, cena wydaje się być niezła.
    Inna sprawa, jak to zmieścić na biurku i z jakiej odległości pracować?

  • 2. Data: 2015-04-11 19:27:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/04/2015 11:22, 666 wrote:
    > Co myślicie o monitorze jak w tytule?
    > Niemiecki sklep sprzedaje za 300 euro, cena wydaje się być niezła.
    > Inna sprawa, jak to zmieścić na biurku i z jakiej odległości pracować?

    Co do rozmiaru to mam LG 27 cali i jest calkiem normalnie. A jak juz sie
    przyzwyczailem to nie wyobrazam sobie pracowac na czyms mniejszym.

  • 3. Data: 2015-04-11 21:14:46
    Od: " 666" <...@...6>

    Poczytałem o tym Dellu z tytułu wątku i jest bardzo duży rozrzut opinii kupujących -
    niektórzy narzekają na TN, inni zadowoleni
    szczególnie z relacji do ceny.
    Jakby ktoś chciał to jest aktualnie dostępny na amazon.de (z wysyłką do Polski około
    330 euro) lub ebay.de

    -----

  • 4. Data: 2015-04-11 22:46:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-11 o 12:22, 666 pisze:
    > Co myślicie o monitorze jak w tytule?
    > Niemiecki sklep sprzedaje za 300 euro, cena wydaje się być niezła.
    > Inna sprawa, jak to zmieścić na biurku i z jakiej odległości pracować?

    Co do rozmiaru - to otrzymałeś już odpowiedź (IMHO prawidłową) od 2late.

    Co do rozdzielczości - sprawdź, czy Twoja karta graficzna taką obsłuży.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-04-12 07:28:06
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w
    news:mgbp3c.au4.1@outspace.org ...
    :
    : > (...)
    :
    : Co do rozmiaru to mam LG 27 cali i jest calkiem normalnie. A jak juz sie
    : przyzwyczailem to nie wyobrazam sobie pracowac na czyms mniejszym.
    :

    No tak, do dobrych rzeczy człek się przyzwyczaja łatwo, a nawet bardzo łatwo.
    Jak mi się popsuł monitor, i dość długo musiałem pracować na mniejszym, to
    męczyłem się niesłychanie, choć przed zamianą w drugą stronę -- jakoś mnie mały
    ekran specjalnie nie irytował. No cóż, podobnie jest z wieloma składnikami PC-ta
    (i nie tylko), dawniej miało się raptem 640 kB, a jeszcze drzewiej to i na 16-tu
    jakoś się programiści mieścili, a teraz? Bez mała milion razy więcej ludzie "w
    kościach" mają na płycie, i jeszcze narzekają. A tacy, co pokosztowali SSD -- już
    "nie mogą" pracować na maszynie tylko HDD zawierającej.

    Wniosek? Nie przyzwyczajać się do jakichś nowomodnych fanaberii, a już
    szczególnie wtedy, gdy kogoś na nie jeszcze nie stać!

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 6. Data: 2015-04-12 13:33:21

    Mogą, mogą, SSD nie można fetyszyzować, pracuję na zmianę i różnica jest głównie przy
    starcie systemu.

    -----