    Date: Sun, 22 Mar 2015 07:38:48 +0100
    From: Tom <T...@d...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor do 24", wyżej niż FHD

    > 1. obawiam się że normalny człowiek siedzący 50cm od monitora nie jest
    > wstanie określić czy patrzy na coś co wyświetla 100 punktów na cal czy

    oj to się zdecydowanie mylisz, obraz jest gładziutki jak pupcia
    niemowlaka i nie widać jego struktury

    nawet to widać w komórce jak masz jakiegoś smartfona np ja mam 4.3
    860x480 co daje 227 PPI

    oczywiście producenci mogą zastosować tzw antiglare warstwę
    rozpraszającą która ten efekt widoczności pikseli ma niwelować

    przecież jest tyle tabletów retina, dlaczego nie ma małych monitorów z
    gęstymi ekrranami